Ayshah Abdul Rahman

Wadaw! Suami Selingkuh dengan Pria Lain, Curhat Wanita Cantik Ini Sungguh Menyayat Hati

Kamis,21 Juni 2018 - 12:10:54 WIB | Di Baca : 1490 Kali

HARIANRIAU.CO - Kisah perselingkuhan memang selalu menyakitkan. Indahnya rumah tangga hancur dalam sekejap karena penghianatan. Ironinya, anak jadi korban.

Seperti kisah wanita cantik ini yang memergoki perselingkuhan suaminya. Bukan dengan wanita, tapi sang suami justru bermain api dengan sesama pria alias gay. 

Hubungan itu ia bongkar ketika membaca pesan-pesan sang suami dengan pasangan gay-nya tersebut. 

Dilansir Sripoku.com akun Facebook Ayshah Abdul Rahman, seorang wanita cantik dari Malaysia tak tahan lagi akhirnya mengunkap kisah penghianatan suaminya. 

Ayshah dan suaminya

Ayshah dan suaminya ()

Berikut tulisan Ayshah sungguh menyayat

Bismillahirahmanirahim

Selama ni saya diam je dengan cerita cerita keatas saya. Saya tak kesah orang nak cakap apa sebab cerai. Harini saya cerita. S

ebab saya dapat tahu dia GAY.

Saya baca mesej2 manja dia dan teman lelaki bernama Luqxxx. Lahir tahun 1990. Saya baca semua.

Dari percutian mereka ke maldives, borak mengenai horny dan saya melihat video lucah lelaki tersebut kepada bekas suami saya.

how to detect a gay? Nanti saya cerita.

Setelah itu, beliau tidak mahu tinggal bersama meskipun saya sudah menerima jika tiada hubungan kelamin dalam perkahwinan kami.

Ini antara saya dan dia sahaja. Tetapi semenjak balik malaysia pada bulan 11,2016 beliau tidak mencari rumah untuk tinggal bersama. Dengan alasan tak cukup duit. Saya disuruh tinggal bersama ibu saya.

Pada 2017 saya ingin memfailkan fasakh kerana tida hubungan kelamin lebih dari setahun. Dan ketika itulah beliau meminta untuk bercerai secara baik.

Orang lain saya tak nak komen. 

Selama ini saya mendiamkan perkara ini walaupon keluarga nya mencanangkan saya tak pandai masak dan macam macam lagi.

Mak saya bekerja setiap isnin-jumaat waktu pejabat. Jadibwaktu beliau untuk membantu saya sangatlah terhad. Saya membesarkan anak saya sendiri semenjak 5bulan dalam kandungan. Kami sentiasa kemana mana bersama.

Banyak saksi..saya ke kl pon saya angkut camilla. Kami telah sah bercerai pada october 2017. Semenjak itu beliau hanya memberikan saya rm400 utk anak.

Ayshah

Ayshah ()

Walhal gaji beliau lingkungan RM20k ke atas. Semasa awal perkahwinan,gaji beliau 22 000 USD. Setelah berpindah ke petronas malaysia, saya tidak tahu gaji beliau.

Setelah bercerai, rezeki saya sentiasa ada. Saya tidak memerlukan duit dia untuk tampung hidup saya. Duit edah pon dia belum bayar.

Carta aliran wang masuk ke akaun saya untuk may2018 sahaja lebih dari 20k. Kerana selama ini saya tidak berkira untuk belanja anak . Harga kereta beliau sahaja sebulan 5k. Tetapi belanja anak berkira.

Rumah sewa saya menetap sekarang rm1000 sebulan. Sudah 8bulan saya stay tanpa meminta apa apa duit sewa dari dia. (separuh duit sewa rumah harus dibayar oleh bapa) Tadi di perbincangan sulkh, pegawai menetapkan anak dibayar rm1060 sebulan mengikut perbelanjaan dan kemampuan bapak.

Bapak pakai seluar dalam ralph lauren, tetapi beliau menyuruh membeli baju anak di mydin.

Ketika mahu pulang.. Saya memberi kebenaran dia untuk pegang anak. Tetapi di dalam lif, dia dan mak nya mahu mengambil anak saya pulang..

Dan mak nya mengatakan mata saya seperti setan, dan camilla ni hak anaknya. Benih anaknya. Saya cuba mengambil anak saya. Tetapi saya ditumbuk oleh beliau berkali kali.

Kejadian ini disaksikan org awam dan polis. Polis menyuruh membuat report.

Ayshah

Ayshah ()

*petikan dari ibu beliau sebentar tadi, 'kalau nak jaga sendiri, kenapa nak tuntut nafkah? ' saya bersedia jika beliau tidak masukkan 1 sen, tetapi camilla harus dibintikan abdullah.

Saya kemahkamah berdua sahaja dengan camilla, kerana ibu dan keluarga saya tidak suka campur tangan.

Dan saya diam selama ni sebab dia tak minta anak, ekoran belum putus susu badan. Tetapi harini saya tak boleh terima bila dia nak ambil anak saya.

Tulisan Ayshah ini langsung viral. 

Banyak netizen yang tersentuh apalagi melihat wajahnya yang dipenuhi lebam karena keberingasan mantan suaminya. 

Shahroul ZS : Astaghfirullahalazim.

Supik Receng: Bini cantik dah mcm ni masih mencari kunyit..kahk3..apahal syall..

Dewi Murni : Ya Allah...isteri lawa camni pun suami gay,dunia akhir zaman tul

Lihat foto foto cantiknya Ayshah

Ayshah tak berhijab (facebook)

Ayshah tak berhijab (facebook) ()

Ayshah

Ayshah ()

Ayshah dan anaknya (facebook)

Ayshah dan anaknya (facebook) ()



Sumber:  Tribunsumsel.com

Share Tweet Google + Cetak
Loading...

Tulis KomentarIndex
Follow Kami Index
FOLLOW Twitter @harian_riau dan LIKE Halaman Facebook: HarianRiau.co



Untuk Berbagi Berita / Informasi / Peristiwa
Silahkan SMS ke nomor HP : 081365016621 / 0811707378
atau email ke alamat : [email protected]
Harap camtumkan detail data diri Anda
Pengutipan Berita dan Foto, Cantumkan Harianriau.co Sebagai Sumber Tanpa Penyingkatan
Loading...